سریال های نوروز 96 - 1396 + زمان پخش | جدید 96


چیزی به عید نوروز نمانده و مخاطبان سریال های نوروزی ۹۶ تلویزیون مانند هرسال چشم به راه آنتن سیمای ملی نشسته‌اند تا ببینند این سازمان امسال میل به پخش چه برنامه‌هایی در جهت پرکردن اوقات فراغت مخاطبان خود دارد.یکی از وظایف اصلی صداوسیما انجام هرچه بهتر رسالت اصلی خود در سرگرمی مخاطبان است و باید دید که امسال این سازمان از پس برآورده کردن خواست آنان برخواهد آمد یا خیر.

آنتن سیمای ملی امسال در اختیار برنامه سازانی چون محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی و برزو نیک نژاد قرار گرفته است و این چهره‌ها  ازجمله کارگردان‌هایی هستند که به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۶ ، وارد میدان رقابت سریال‌های عیدانه شده‌اند و با ساخت مجموعه های عیدانه خود هر شب در زمان بندی مشخصی از سه شبکه سیما به روی آنتن می روند.یکی از ویژگی‌های برنامه‌های نوروزی امسال تلویزیون این است که این رسانه دو سریال پرمخاطب خود را که هرسال طیفی عظیم از بینندگان تنها به خاطر این دو برنامه جذب سیمای ملی می‌شدند را در اختیار ندارد.

جزئیات سریالهای نوروز ی در نوروز ۹۶  و تکلیف «کلاه قرمزی» مشخص نیست



سریال علی البدل سریال نوروزی ۹۶ شبکه ۱

سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است فیلمنامه این مجموعه به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند نوشته شده است.

زمان پخش علی البدل

مجموعه  سریال علی البدل در ۱۳ الی ۱۵ قسمت برای پخش در ایام نوروز ۹۶ از شبکه یک سیما در نظر گرفته شده است.

پیش از این اخباری مبنی بر تولید سریال برای ایام رمضان ۹۵ داده شده بود که نهایتا ساخت این مجموعه برای این زمان منتفی گردید.

برای دیدن خلاصه داستان سریال علی البدل کلیک کنید

سریال مرز خوشبختی سریال نوروزی ۹۶ شبکه ۲

سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده کارگردان موفق سینما و تلویزیون  نورو ۹۶ از شبکه دو پخش خواهد شد.  مهران رسام تهیه کنندگی این سریال عید نوروزی را برعهده دارد. مرز خوشبختی داستان چند جوان است و به بیکاری و مهاجرت معکوس می پردازد.

برای دیدن خلاصه داستان سریال مرز خوشبختی کلیک کنید

سریال پنچری یکی دیگر از سریال های نوروزی ۹۶

سریال پنچری به کارگردانی برزو نیک نژاد روز ۱۵ دی ماه با حضور جمعی از بازیگران کار کلید خورد . رضا عطاران یکی از مهمانان پشت صحنه این مجموعه بود و در لوکیشن این مجموعه حضور یافت تا با دوستان قدیمی خود دیداری داشته باشد.عکس ها گزارش را در ادامه مشاهده نمایید.

برای دیدن خلاصه داستان سریال پنچری کلیک نمایید

سریال پاداش سال نو یکی دیگر از سریال های نوروزی ۹۶

نویسنده سریال پایتخت، در پایان پیشاپیش سال جدید را به ملت ایران تبریک گفت و آرزوی پیشرفت کمی و کیفی تولیدات سیما را به همراه به کارگیری هر چه بیش تر از نیروی جوان و  با استعداد کشور داشت.

سریال نوروزی ۹۶ پاداش سال نو، به نویسندگی و سرپرستی حسن وارسته به سفارش مرکز گسترش فیلمنامه نویسی ملی در ١٢ قسمت ٤٠ دقیقه ای به نگارش درآمده است.

برای دیدن خلاصه داستان سریال پاداش سال نو کلیک نمایید


سریال های نوروز 96 - 1396 + زمان پخش | جدید 96